440 989 läst ·
1 279 svar
441k läst
1,3k svar
Vad betalar ni för Verisure / månad?
Prissättningen verkar inte vara relaterat till antal enheter. Mamma har 8 enhet totalt, jag 37. Men vi båda betalar 299/månad.T tripptrapp skrev:Verkar gå sådär med att hålla tråden ren från övriga kommentarer.
När jag köpte sommarstuga och gick ut hårt och sa att larmet skulle slängas i soptunnan så fick jag priset från Verisure på 299kr/hus dvs 598kr per månad för två hus. Vet inte om det spelar in men sommarstugan har 23 Verisure enheter, tre kameror .
S
SueCia
Elektroniktokig
· Dalarna
· 5 518 inlägg
SueCia
Elektroniktokig
- Dalarna
- 5 518 inlägg
Vänta, har ni friköpt systemet, men ändå måste verisure sköta programmeringen? Har ni inte fått programmeringskoden?N NielsenBau skrev:
Ja det är inga problem. Tror de som inte finns billigt på amazon kostar 78kr paret vilket räcker i 3-4 år för en brandvarnareMalZon skrev:
Billigt på amazon är cr123 vilket kostar ca 20kr styck där av bra kvalitet (gp) och används i kameror och siren och panel
Kundtjänst hjälpte till och la upp systemet igen, yes. Sen får man lägga in taggar och koder på nytt. Har testkört skalskydd och larm och allt funkar som innan, däremot svarar ju ingen larmcentral längre.S SueCia skrev: