Ok, nu kanske jag blir lite skrattad åt här, men det må vara hänt då. :blushing:
Alltså, hur ser en lagfart ut? Är det ett papper med texten LAGFART nånstans?
Vi har "Köpekontrakt", med ett gäng signaturer.
Vi har även ett "Köpebrev", med samma signaturer och lite stämplar från lantmäteriet.
Dessutom fick vi ett papper från Inkrivningsmyndigheten i Eksjö som är "Underrättelse om att lagfart har beviljats för blablabla" och en kostnadspecifikation för stämpelskatt och expeditionsavgift.
Men om nu lagfart har beviljats, och jag har betalat en månadslön för detta, borde jag då inte få ett papper med texten lagfart?