Hej!
Har en fläkt på vinden som suger ut luften från våra båda badrum. På taget sitter en kåpa där luften sugs ut men bredvid sitter ett annat rör där det inte kommer ut någon luft. Röret är heller inte skyddat från väder. Vad är röret till för? Tack!
Har en fläkt på vinden som suger ut luften från våra båda badrum. På taget sitter en kåpa där luften sugs ut men bredvid sitter ett annat rör där det inte kommer ut någon luft. Röret är heller inte skyddat från väder. Vad är röret till för? Tack!
Klicka här för att svara

