Hittade en låda av detta, men vad är det? C:a 10cm i diam. och en 5-7 bred.
Ser ju ut som några skarvar, men till vad? ImageUploadedByTapatalk1341136119.941052.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Skarvar till tegelrör.
 
Aha! Då kommer ju följdfrågan.
Hur troligt är det då att jag skulle ha tegelrör när huset är från -78. Använde man inte plast då?
 
Inte helt omöjligt.
 
Såhär väldigt senare drar jag mig till minnes att en klasskompis i fjärde klass, vi talar år 1981, dränerade runt huset, eller jag föräldrarna dränerade, och där lades tegelrör ned då, 1981. Därifrån minns jag dessa skarvringar. Så in på 80-talet iaf.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.