Håller på och renoverar en balkong i en funkisvilla från -39. Dock är balkongen vad jag kan se omgjord runt -46 enligt ritningar. Har tagit bort klinkerplattor och upptäckte något grönt under. Enligt lite sökningar kan det vara någon sorts primer som användes förr. Är det någon som vet vad det är? Det låter som att det är gjutet under det gröna isf.
Klicka här för att svara



