Håller på och renoverar en balkong i en funkisvilla från -39. Dock är balkongen vad jag kan se omgjord runt -46 enligt ritningar. Har tagit bort klinkerplattor och upptäckte något grönt under. Enligt lite sökningar kan det vara någon sorts primer som användes förr. Är det någon som vet vad det är? Det låter som att det är gjutet under det gröna isf.
 
  • IMG_7144.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_7143.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_1452.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
RoTe
Färg på betong? Fattar inte riktigt...
 
RoTe RoTe skrev:
Färg på betong? Fattar inte riktigt...
Nja, tänkte nog mer att något är målat på betongen som ska fungera som ”tätskikt”
 
Gammal färg.
 
  • Gilla
RoTe
  • Laddar…
RoTe
E elkongo skrev:
Nja, tänkte nog mer att något är målat på betongen som ska fungera som ”tätskikt”
Varför tror du det är ett tätskikt, är det boyta under?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.