ImageUploadedByByggahus.se1408804345.244056.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
såg några som såg tämligen obehöriga försöka öppna detta! Är det el, telefon, fiber eller vad är det för skåp? Det ser bra mycket större än vad de "vanliga skåpen"
 
Telefon eller bredband, fast det är ju ofta samma sak numer. Ser man några "skummisar" som micklar med dessa så ring polisen!
 
Det kan vara för kopparaccessnät (tex telefoni, XDSL (mest troligt)), fiberaccesnät (mindre troligt), kabel-tv-nät.
 
Redigerat:
Svårt att veta. Hade det suttit en märkplåt som "ägaren" satt dit så kan man ibland luska ut vad det är. Mest troligt är nog att det har att göra med telefoni, bredband, kabel tv eller kanske fjärrvärme. Ring polisen om du ser de igen. Brott mot infrastrukturen?
 
Fiberskåp...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.