Hobbysnickare
· Alvesta
· 48 inlägg
Tjenare, jag har lite skruv som börjar ta slut som jag använt till dosor. Nu börjar dom ta slut å jag är inte byxad att hitta nya.
Längd 35mm, skalldiameter 5mm, m3 ish.
Vad ska jag söka efter?
Längd 35mm, skalldiameter 5mm, m3 ish.
Vad ska jag söka efter?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras: "träskruv"
Träskruv Big Dog ZF Max C4 utomhus FAST
För användning utomhus
126 kr inkl moms
Läs mer
Sök på dosskruv.
Hobbysnickare
· Alvesta
· 48 inlägg
Hobbysnickare
· Alvesta
· 48 inlägg
Dom olika dosfabrikaten har lite olika dosskruvar, dom använder i princip 3 olika skruvar.Jimmagnusson skrev:
Det är M3, dubbelgängad M3 och trägängad skruv, det finns originalskruvar med olika längd att köpa till alla dom olika dosorna. Träskruv av olika fabrikat (tex Spax) passar till vissa dosfabrikat men inte alla och det brukar fungera. Vill man vara säker köper man originalskruvar som inte kostar mer än tex Spaxen.
Produkter som diskuteras: "Träskruv"
Träskruv
Fäst trä mot trä eller andra material med en bra träskruv. Våra träskruvar finns i olika längder, tjocklekar och gängningar beroende på vad som ska byggas.
Läs mer
Hobbysnickare
· Alvesta
· 48 inlägg
Det jag sökte hittade jag faktiskt på Ahlsell innan idag. Vanlig träskruv spax, tfx 3x40 tackar alla sammans
E elmont skrev:Dom olika dosfabrikaten har lite olika dosskruvar, dom använder i princip 3 olika skruvar.
Det är M3, dubbelgängad M3 och trägängad skruv, det finns originalskruvar med olika längd att köpa till alla dom olika dosorna. Träskruv av olika fabrikat (tex Spax) passar till vissa dosfabrikat men inte alla och det brukar fungera. Vill man vara säker köper man originalskruvar som inte kostar mer än tex Spaxen.
E elmont skrev:Dom olika dosfabrikaten har lite olika dosskruvar, dom använder i princip 3 olika skruvar.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden