W Wigermo #1 Medlem · 1 inlägg 23 okt 2023 04:58 Wigermo Medlem 1 inlägg 23 okt 2023 04:58 #1 Hej Skulle rengöra ugnen och när jag tog bort det yttre glaset så satt bara en av 2 hakar kvar på glaset och den som va kvar hängde löst. Är det nåt slags silikon? Är helt gummiaktigt Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #vad-är-detta
Hej Skulle rengöra ugnen och när jag tog bort det yttre glaset så satt bara en av 2 hakar kvar på glaset och den som va kvar hängde löst. Är det nåt slags silikon? Är helt gummiaktigt
P Plupp 137805 #2 Anonym 23 okt 2023 10:43 Plupp 137805 Anonym 23 okt 2023 10:43 #2 W Wigermo skrev: Hej Skulle rengöra ugnen och när jag tog bort det yttre glaset så satt bara en av 2 hakar kvar på glaset och den som va kvar hängde löst. Är det nåt slags silikon? Är helt gummiaktigt ser ut som om någon varit i farten innan dig för så skall det inte se ut original gör rent noga och limma med silikonlim som tål några hundra grader
W Wigermo skrev: Hej Skulle rengöra ugnen och när jag tog bort det yttre glaset så satt bara en av 2 hakar kvar på glaset och den som va kvar hängde löst. Är det nåt slags silikon? Är helt gummiaktigt ser ut som om någon varit i farten innan dig för så skall det inte se ut original gör rent noga och limma med silikonlim som tål några hundra grader