Ola C Ola C skrev:
Ajfan...Halmstad...Varberg..same same but different, svårt att hålla koll på byarna norr om åsen.
Förstår precis och håller med såklart.
Samma sak här varje gång jag ska söderut över åsen — Skåne, Skåne... Vilket jäkla Skåne var det nu då??? Och var det Malmöborg, Lundskrona, Kristianstorp eller Simrisstad jag ska till?..

Lika glad och lättad varje gång jag känner igen mig när jag tror att jag är framme och kliver ur bilen.
Det finns väl en anledning till att geografi och afasi rimmar... ;D
//Ronnie

PS Skojar bara — vet såklart att det är Helsinghamn jag ska till. :) DS
 
  • Haha
  • Gilla
cpalm och 1 till
  • Laddar…
P Pysslarn skrev:
Förstår precis och håller med såklart.
Samma sak här varje gång jag ska söderut över åsen — Skåne, Skåne... Vilket jäkla Skåne var det nu då??? Och var det Malmöborg, Lundskrona, Kristianstorp eller Simrisstad jag ska till?..

Lika glad och lättad varje gång jag känner igen mig när jag tror att jag är framme och kliver ur bilen.
Det finns väl en anledning till att geografi och afasi rimmar... ;D
//Ronnie

PS Skojar bara — vet såklart att det är Helsinghamn jag ska till. :) DS
Asså hur svårt kan det va? Lund är där du fick kramp i benet när du satt o drack öl, Knästorp är där du bor i pannrummet o Malmö är dit du ska o dricka Cognac. Resten av Skåne behöver du inte hålla reda på.
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
cpalm och 2 till
  • Laddar…
P Pysslarn skrev:
Förstår precis och håller med såklart.
Samma sak här varje gång jag ska söderut över åsen — Skåne, Skåne... Vilket jäkla Skåne var det nu då??? Och var det Malmöborg, Lundskrona, Kristianstorp eller Simrisstad jag ska till?..

Lika glad och lättad varje gång jag känner igen mig när jag tror att jag är framme och kliver ur bilen.
Det finns väl en anledning till att geografi och afasi rimmar... ;D
//Ronnie

PS Skojar bara — vet såklart att det är Helsinghamn jag ska till. :) DS
Ola C Ola C skrev:
Asså hur svårt kan det va? Lund är där du fick kramp i benet när du satt o drack öl, Knästorp är där du bor i pannrummet o Malmö är dit du ska o dricka Cognac. Resten av Skåne behöver du inte hålla reda på.
Jag tänker att man mest är intresserad av att veta vilken byggahusare man är närmast.
Den metod som funkat bäst för mig är att lasta en tung maskin på ett släp och surra den dåligt.

Om man får en arg blick är det Daniel man är närheten av. Får man en tumme upp är det Ola.
 
  • Haha
  • Gilla
MrJozk och 2 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Om man får en arg blick är det Daniel man är närheten av. Får man en tumme upp är det Ola.
Äh, knyt du ihop banden efter bästa förmåga så blir det nog bra. Spännbandspolisen @Daniel_N får man ta med en nypa salt ibland.
 
  • Arg
Daniel_N
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Äh, knyt du ihop banden efter bästa förmåga så blir det nog bra. Spännbandspolisen @Daniel_N får man ta med en nypa salt ibland.
Aldrig kört med släp. Vet inte hur spännband fungerar.

Klart du ska ta råd av en här snubben @Frustrator. Avseende vem som ska vinna Mello då alltså.
 
  • Haha
  • Wow
Ola C och 2 till
  • Laddar…
Daniel_N Daniel_N skrev:
Aldrig kört med släp. Vet inte hur spännband fungerar..
Efter jag sommarjobbade på bilbärgningen förra året har jag faktiskt blivit rätt vass på såna där saker som ni finner viktiga. Får se om jag får utökat ansvar i sommar o kanske får koppla vinschen o startkablarna o sådär.
Man i orange står bredvid bil, räddningstjänst på plats, skogsmiljö, bekymrad person framför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
trycklös
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
rätt vass på såna där saker som ni finner viktiga
Att hålla kaffet varmt?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.