Sätt en skruvmejsel mellan locket och örat ( fattigmans stetoskåp ) och någon spolar på en toalett och kallvattenkran, skvalar det i röret så är det en rensbrunn som sats igen. Har ni någon annan renslucka i huset. Brukar sitta strax över golvet om det finns källare. Ingen källare så är det lite lurigt att rensa rör vid stopp. Kan finnas en rensbrunn på utsidan huset,