Hej. Håller på att renovera köket. Har tagit bort klinker och har nu fått upp ett grönt tunt ”mellanlager” som ligger under fogen och ovanpå betongen som är under. Är det någon som vet vad det är? Jag hade tänkt att slipa med betongslip men undrar om jag måste karva bort detta gröna först? Jag ska lägga klickgolv när det är jämnt nog för det..
Någon med koll? Huset är byggt 1969 men vet inte när köket var byggt senast, men mer än 30 år sen iaf…
Någon med koll? Huset är byggt 1969 men vet inte när köket var byggt senast, men mer än 30 år sen iaf…
Klicka här för att svara
