Konsoller och skenor kostar ju några spänn och hyllplan är ju inte direkt gratis även om man väljer laminat.
300-500kr borde du nog kunna få av någon som är behov av en hylla.
Om någon erbjöd en hundring så skulle jag hänvisa till att köpa nytt.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.