2 456 läst ·
18 svar
2k läst
18 svar
Vad är det för fläkt?
Stort tack för hjälpen. Kan U-röret mäts något ”på avstånd”? Dvs den sitter ca 1,5m upp från golvet. Jag funderar på om den mäter något nere vid betongplattan?I Installation skrev:
Husägare
· Stockholm
· 715 inlägg
Ja fläkten går, vågar inte stänga av den innan jag vet vad den betjänar. Du tror att U-röret fungerar? Bör jag se någon skillnad om jag stänger av fläkten? Skall man fylla på med vätska?I Installation skrev:
Husägare
· Stockholm
· 715 inlägg
Du bör se en skillnad om fläkten stängs av. Slangarna verkar gå uppåt. Och nej du skall inte fylla på med vätska.P Pior skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden