1 687 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Vad är denna plastlåda på min vägg?
Denna står i min lägenhet, en bostadsrätt i Malmö där huset byggdes i 1938 men vindsvåningen jag bor i var förråd tills den blev lägenheter i 2005. Vad är den och kan jag ta bort den?

Bästa svaret
Det är en tempraturgivare.Den kan ge rums temperaturen till värme eller ventilationssystemet. Kolla med dina grannar om någon av dem har någon likadan. Ta inte bort den utan att kontrollera med styrelsen om dom vet funktionen. Givaren är levererad av TAC, numera Schneider Electric, finns i LundE etompau skrev:
Klicka här för att svara
