Hej,
Någon som vet vart man kan köpa en ny uppsättning duschväggar som på bilden? Jag hittar bara en massa andra modeller. Våra duscdörrar har gått sönder (rullager) och det verkar inte finnas några reservdelar. Mvh Christian
Någon som vet vart man kan köpa en ny uppsättning duschväggar som på bilden? Jag hittar bara en massa andra modeller. Våra duscdörrar har gått sönder (rullager) och det verkar inte finnas några reservdelar. Mvh Christian
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 202 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 202 inlägg
Det här är ju visserligen inte skjutdörrar, men formen ser ut att vara rätt lik: https://duschbyggarna.se/products/1...k-in-entredusch-kromoptik-klarglas-860x850-mm
Om det räcker med att det går att ha duschen mitt på en vägg, sök på U-dusch.
Om det räcker med att det går att ha duschen mitt på en vägg, sök på U-dusch.
Tack, men nej. Jag har noterat att det finns en massa av denna typen U-duschar. Inte vad jag är ute efter. Framförallt vill jag ha en ”ram” på golvet.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 202 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 202 inlägg
Efterfrågan på det är liten eftersom de flesta nog tycker att "ramen" är svårstädad jämfört med golvet.
Man får nog välja på antingen ingen "ram" på golvet eller en duschkabin med väggar och skjutdörrar runt om samt botten.
Eftersom badrummet ser gammalt ut (30 är eller mer?) kan en duschkabin vara säkrast för att undvika vattenskador.
Man får nog välja på antingen ingen "ram" på golvet eller en duschkabin med väggar och skjutdörrar runt om samt botten.
Eftersom badrummet ser gammalt ut (30 är eller mer?) kan en duschkabin vara säkrast för att undvika vattenskador.
Klicka här för att svara