2 119 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Va är en begagnad Calmar V33 Värd
halva nypriset kan man nog betala endå?
vet inte hur det är nu men när jag skulle ha min panna så kollade jag efter begagnade och det är ju jättestor efterfrågan.
vissa vill ju ha över 10 tusen för en 20 år gammal solo inova.det anser jag är för mycket.
men runt 15 för en 4 år gammal calmar är väll helt okey. är ju inte så stor risk att den kommer gå sönder inom den närmsta tiden.
vet inte hur det är nu men när jag skulle ha min panna så kollade jag efter begagnade och det är ju jättestor efterfrågan.
vissa vill ju ha över 10 tusen för en 20 år gammal solo inova.det anser jag är för mycket.
men runt 15 för en 4 år gammal calmar är väll helt okey. är ju inte så stor risk att den kommer gå sönder inom den närmsta tiden.
Ny fläkt 2250 kr
Ny keramik 1450
Lägg detta plus ev något till plus frakt på pannans pris för att få ordning på den.
Begagnade pannor är inte värda några hisnande summor, ett par tusen, max.
Ny keramik 1450
Lägg detta plus ev något till plus frakt på pannans pris för att få ordning på den.
Begagnade pannor är inte värda några hisnande summor, ett par tusen, max.
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Hur mycket vill någon betala för en svetsad plåtpanna utan garanti, som ingen vet vad den utsatts för?
Några tusen, inte mer.
Nytt är nytt, begagnat begagnat.
Några tusen, inte mer.
Nytt är nytt, begagnat begagnat.
Det kan man tycka, jag fick ganska många samtal när jag satte ut min Solo Plus 30kW -89 på blocket för 12.000:- Efter några dagar bjöd en kille 10.000:- och ville hämta den direkt så jag slog till. Hade jag haft tålamod till hösten hade jag säkert fått 12.000:-
Vet en kille som satte ut samma panna för 4.000:- och fick 50 intressenter...
Så folk betalar betydligt mer än några tusen, även om inte du vill det.
Vet en kille som satte ut samma panna för 4.000:- och fick 50 intressenter...
Så folk betalar betydligt mer än några tusen, även om inte du vill det.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden