För första gången på tio år ska jag börja leta en begagnad bil. Är det någon som vet var man kan hitta information om vilka motoralternativ och vilka utrustningspaket som såldes i Sverige.Gärna också nypriser på de olika alternativen.

Exempel: Vilka motoralternativ och utrustningspaket fanns fanns på Toyota Rav-4 och Honda CR-V årsmodell 2020?

Har du chat-gtp eller copilot? Skriv frågan där för snabbast svar.
Om det nu inte sitter någon toyota-expert här.

imported_Benno imported_Benno skrev:
Snabbt svar blir det från chat-gpt, men större chans att toyotaexperten ger rätt svar.

pjgb pjgb skrev:
[länk]
[länk]
Tack! Där fanns motoralternativen. Tyvärr inte utrustningsalternativen.

imported_Benno imported_Benno skrev:
Lekte lite med AI, men den verkar vara väldigt tränad på USA-marknaden och de alternativ som såldes där.

Ossian K Olsson
Z ZipLock skrev:
För första gången på tio år ska jag börja leta en begagnad bil. Är det någon som vet var man kan hitta information om vilka motoralternativ och vilka utrustningspaket som såldes i Sverige.Gärna också nypriser på de olika alternativen.

Exempel: Vilka motoralternativ och utrustningspaket fanns fanns på Toyota Rav-4 och Honda CR-V årsmodell 2020?
Detta är inte heltäckande, men när jag köpte bil i höstas kollade jag gamla provkörningar från tex Teknikens värld för att få fram lite av den informationen du vill ha.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.