Har behov av ett 16A utomhusuttag och tänkte kolla om jag tänker rätt innan jag beställer elektriker.
Min tanke är att man sätter en liten central med jfb i fasadskåpet med ett par grp för uttaget och ev framtida fasadbelysning. Är det görbart eller måste det dras från centralen inne?
Så här ser det ut i skåpet.
Min tanke är att man sätter en liten central med jfb i fasadskåpet med ett par grp för uttaget och ev framtida fasadbelysning. Är det görbart eller måste det dras från centralen inne?
Så här ser det ut i skåpet.
Jag gissar på ett halvdagsjobb. Kring 5000 kr fakturabelopp - ROT. Men här är det rätt Stockholmsprissatt. Hittar men en trevlig källargubbe som tar det lite som en servicegrej så kan man ju ibland komma under billigare. Men så fungerar inte riktigt 80-talistera som driver elfirma i dessa trakter.J Jazman skrev:
Klicka här för att svara

