Har skaffat mej en Big Green Egg, men känner att avlastningsytorna är alldeles för små. Så min plan är att till våren bygga in den i en bänk, alternativt bygga ett helt utekök.
Vad har ni för erfarenheter?
Jag vill ha avlastning både vänster och höger om. Sedan vill jag ha någon form av förvaring under. Med eller utan luckor?
Vad för material i bänkarna har ni, trä eller plåt?
Sen lurar jag på om jag kanske vill ha en vattenkran med tillhörande diskho under taket till höger.
Bifogar 2 bilder så ni kan se hur de ser ut idag.
Är de nån som kan skicka in lite bilder på era utekök så man får lite inspiration.
Tack på förhand
Vad har ni för erfarenheter?
Jag vill ha avlastning både vänster och höger om. Sedan vill jag ha någon form av förvaring under. Med eller utan luckor?
Vad för material i bänkarna har ni, trä eller plåt?
Sen lurar jag på om jag kanske vill ha en vattenkran med tillhörande diskho under taket till höger.
Bifogar 2 bilder så ni kan se hur de ser ut idag.
Är de nån som kan skicka in lite bilder på era utekök så man får lite inspiration.
Tack på förhand
De ä här de underliga kommer in... Bilderna ä skitsmå.Och om man kikar på översikten över forumen så finns det ett litet gem jämte mitt inlägg och klickar man på det får man upp bilderna......
Jag är ny på forumet så tips motatges tacksamt....
Jag är ny på forumet så tips motatges tacksamt....
Har tyvärr ingen aning om vad som kan vara fel. Testa att ställa frågan i delforumet "Information och feedback".
Eller så kan du kanske skicka ett meddelande till moderatorn för "Altan och uteplats". Jag tror att det är signatur it-snubben som modererar här.
Eller så kan du kanske skicka ett meddelande till moderatorn för "Altan och uteplats". Jag tror att det är signatur it-snubben som modererar här.
Klicka här för att svara