639 läst ·
2 svar
639 läst
2 svar
Utökad ventilation rensböj
Hej, behöver lite tips angående att dra ventrör till ytterligare ett rum, vent-röret kommer ner å går vidare med en 90°rörböj tänkte att byta ut denna mot en 90° rensböj för anslutning till rummet, kan detta medföra konstigheter med ljud/tryckfall... Tacksam för tips
Benny.
Benny.
Rensböj som luftfördelare till X-tra rum?Bennygodman skrev:
Nej, så länge du inte får höga hastigheter/tryckfall pga ökat luftflöde ska det inte vara några konstigheter.Bennygodman skrev:
Klicka här för att svara