Fortfarande Off Topic: Att inleda en mening i skriven text med ordet men tyder på ovana att skilja på tal- och skriftspråk. En analogi är det med att i talspråk börja utsagan med ett nej: -Hur mår du? -Nej, men jag mår bra! Helt OK tycker jag i dagligt tal men ser konstigt ut i skrift.