Hej!
Är ska upp med 2st lampor till altan på fasaden, behöver dock ha utanpåliggande el (saknas luftspalt) och vill ej heller riva eller göra något åt det nu iaf.
Som jag fattat behöver kablage komma
In bakifrån på tex dessa lampor från biltema, hur har ni som gjort samma gjort?
Såg att det fanns förhöjningsramar på någon hemsida, men de verkar bara passa med tillhörande lampor?
Tack på förhand!
Är ska upp med 2st lampor till altan på fasaden, behöver dock ha utanpåliggande el (saknas luftspalt) och vill ej heller riva eller göra något åt det nu iaf.
Som jag fattat behöver kablage komma
In bakifrån på tex dessa lampor från biltema, hur har ni som gjort samma gjort?
Såg att det fanns förhöjningsramar på någon hemsida, men de verkar bara passa med tillhörande lampor?
Tack på förhand!
Jag har förlängt med en träbit med samma storlek av fästet, sen borrat hål i träbiten
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 305 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 305 inlägg
Köp dehär (bra pris bra kvalitet, jag har flera av den varianten som bara lyser neråt) så ingår sån ram som gör att du kan ha utanpåliggande kabel.
https://www.clasohlson.com/se/Vaggspotlight-Vidar-Northlight/p/36-4940-1
https://www.clasohlson.com/se/Vaggspotlight-Vidar-Northlight/p/36-4940-1
Klicka här för att svara


