(hittade inget bra genom att söka, konstigt nog?)
Ska sätta upp 3 lampor på vägglivet till huset. El finns i garagevinden. Min tanke är att dra slang från dosan på vinden ut genom fasaden så att den sticker ut några mm och sedan dra ut rätt kabel och klamma den efter huslivet under dropplåten till lamporna. Frågan är då:
1. Är lösningen med slang genom väggen ok?
2. Vilken kabeltyp ska jag använda?