Hej,
Vi har köpt ett hus med en inomhuspool på 4x6 m. Idag värms denna med el och man har heller ingen täckduk! Elräkningen är således massiv!!! Huset värms för övrigt med fjärrvärme. Har någon provat att koppla poolen till fjärrvärmen? Hur går det till? Har hört att det finns avfuktare som även värmer poolen med överskottsvärmen. Tips på täckdukar? Tre av poolens sidor möter väggar och den fjärde vänder mot ett golv. Hur "fäster" man täckduken mot väggarna på ett snyggt sätt?