Hej, jag håller på att dränera om mitt hus för tillfället med optidrain systemet. Det har gått bra hitintills trots lite regn och ska snart sätta in nya brunnar för dränering och dagvatten. Min fråga är då hur man mäter uppdämnings nivån? Jag behöver veta det för att veta om jag behöver pump i brunnen eller inte.
Jag kanske har tänkt helt fel men ifall någon har några tips uppskattas det mycket.