Håller på och inreder ett hus på en gård ute på landet som senare kommer att bli permanent bostadshus. För att få lite mer koll på energiförbrukningen för just detta hus behöver jag en energimätare.

Någon som har tips på smidigt energimätare som kan monteras i normcentral och som dessutom är relativt prisvärd?

Finns det några smidiga mätare med loggfunktion eller extern logger för att senare få fram statistik på förbrukningen?

Läste lite om en Power Concern på www.m.nu som verkar bra för att se förbrukningen men den har dock inte loggfuktion.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.