Säkerligen en dum fråga men jag chansar ändå!

Varför måste där vara underlagspapp även om man lägger så kallad "Ytpapp"?
 
  • Gilla
jimmy lindström
  • Laddar…
För att det ska vara tätt under tiden innan takläggarn kommer (detta faller givetvis ur om du ska lägga själv)
men även för att ta upp rörelser i träet (takbottnen) ett slags skydds-skikt kan man säga.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.