För att det ska vara tätt under tiden innan takläggarn kommer (detta faller givetvis ur om du ska lägga själv)
men även för att ta upp rörelser i träet (takbottnen) ett slags skydds-skikt kan man säga.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.