Jag skall bygga en friggebod i lösvirke. Den kommer att stå ouppvärmd då den inte används och isoleras med stenull. Jag har inga planer på plast i väggarna, men däremot tror jag på underlagspapp i trossbotten och ca 2 cm upp längs sidorna. Dels för att möss tycker att tjära är äckligt, men också för att på helt dragfritt
Är detta dumt? Huset kommer att stå på plintar på sandjord