Vi ska lägga klinkers i hallen 300x600mm plattor, nu ligger det en plastmatta där. Det är på mittenplan. Min fråga är nu om jag måste lägga gipsskivor och om det isåfall funkar med 6mm renoveringsgips?
 
Allimac skrev:
nu ligger det en plastmatta där. Det är på mittenplan.
Vad är det för bjälklag under plastmattan?

-- Arne
 
Hej!

Var tvungen att ta fram papperen...(ska flytta in om två veckor)Det står Bjälklag: Lättbetong.
Det innebär alltså att jag inte behöver lägga skivor alls antar jag.Jag tog för givet att det var trä.
Tack för din fråga, det gick upp ett liljeholmens!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.