Jag har exakt samma hus som dig, alltså verkligen exakt.
Jag bytte ut fläkten i badrummet mot en som går på konstant drift, sedan samma sak i tvättstuga och i kapprummet.
Sen körde jag in en till friskluftventil i vardagsrummet (stort vardagsrum) så det är två där.
Fresh Intellivent P körde jag på.
Jag vet nog mest i höst/vinter hur det funkar, nu när det är varmt så är mycket fönster öppna.
Jag bytte ut fläkten i badrummet mot en som går på konstant drift, sedan samma sak i tvättstuga och i kapprummet.
Sen körde jag in en till friskluftventil i vardagsrummet (stort vardagsrum) så det är två där.
Jag vet nog mest i höst/vinter hur det funkar, nu när det är varmt så är mycket fönster öppna.
Produkter som diskuteras: "Intellivent"
Badrumsfläkt Intellivent S Fresh
Komplett frånluftsfläkt
2 069 kr inkl moms
Läs mer
Hoppas jag kan få svar sen dåS johd01 skrev:Jag har exakt samma hus som dig, alltså verkligen exakt.
Där har jag tyvärr inte installerat någon fläkt/avfuktare ännu, har inget på vinden heller.D jonas_t skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden