Hej!

Frugan har tjatat till sig en pool, ovan mark.

Marken lutar lite, lerigt som f*n, så har grävt ut ca 25-40cm för att kompensera och få i alla fall nedre delan av poolen i marknivå.

Tänkte 15cm bärlager alt dränerande material, sen 5cm 0-4, xps300 sen pool.

Nu till frågan; bör jag satsa på bärlager 0-16 eller nått mer dränerande 8-16?

Med 0-16 slipper jag kanske sanden?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.