E
Skrivet av: Kristofer

Görgen - hur inskränkt får man bli? Sverige är självklart inte den marknad de utvecklar detta för. Om du läser texten ser du att det står "globalt". I stora delar av världen är både vatten och energi en extrem bristvara, så alla dylika fantastiska produkter kan verkligen göra världen till en bättre plats.
 
E
Skrivet av: Kristofer

Jonsson - ja du är äcklig. Men du blir säkert glad över att höra att även ditt duschvatten blir renat med denna produkt
 
E
Skrivet av: Petter

Den stora marknaden är nog inte Sverige... Vi har inte vattenbrist... i stockholm kostar vattnet inte många ören per liter....
Men det är en intressant uppfinning för de delar av världen där vatten är en bristvara.
Dock är frågan, har dessa råd att köpa denna dusch?
 
E
Skrivet av: David

Men 80% energi är väl grejen?! Bara att kunna duscha 5 gånger längre! Älskar duschaaa! (Men har blivit väl medveten om min förkastliga konsumtion som nybliven villaägare.)
 
E
Skrivet av: David

Fast nu när jag tänker på det: 80% energi låter för bra. Tappar inte dropparna minst detta på vägen från duschmunstycke till min hud? Och sen klinker-golvet och ovanpå det värmeväxling. Eller tänker jag fel?
 
E
Skrivet av: Ölof

@david: och hur blir det med Jonssons piss? Är detta värmetillskott utöver de 80 procenten?
 
E
Skrivet av: Willex

80% energi är hur bra som helst, bara inse
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.