Vi har två T2 i vårt hus som installerades när vi flyttade in för sju år sedan. Den ena gick sönder efter ett par år och byttes, den andra beter sig sedan ett år precis som beskrivs i tråden ovan: den värmer ett par timmar och slår sedan av, oavsett att displayen fortfarande visar att den värmer. Om man stänger av med huvudströmbrytaren och slår på igen fungerar den några timmar och upphör sedan att fungera igen. Jag har provat att göra en fabriksåterställning, men det hjälpte inte.

En detalj jag har lagt märke till är att fungerande T2 visar "v 3.1" I displayen när man slår på huvudströmbrytaren (mjukvaruversionen?). Den "halvtrasiga" visar inställd temp från första ögonblicket.
 
  • Gilla
Porsche84
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.