Hejsan alla!
Jag har ett 200l tryckexpansionskärl till mina 1500l nu.
Till sommaren tänkte jag utöka dessa 1500l till 3000l, räcker det att jag köper ett till lika stort kärl?
Blir trycket lika i båda eller måste jag ha ett kärl på 400l för att det skall fungera bra?