- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Ja, det kan man ju känna.L lbgu skrev:
Nu är jag som bekant övertygad över att du driver med oss, men låt oss för diskussionen skull bortse från det.H heimlaga skrev:
Är du inte det minsta oroad över det faktum att du ser Rysslandkollaboratörer i snart varenda buske? Vare sig de är okända forumskribenter, Amerikanska vapeninspektörer och generaler eller rådgivare till FNs generalsekreterare. Nätet dryper av folk som rent tekniskt borde ha betydligt mer koll än du. Men ändå. Tycker de inte som du, är det Rysstroll hela bunten. Vilket du lätt "bevisar🤪" genom att helt sonika bestämma att: -så är det bara!
Hur är det med Trump själv och Cornflakeskillen samt egentligen hela gänget av fascistiska oligarker kring Trump. Är de både Putinkramare och vapenleverantörer till Ukraina på samma gång?
Hur får du det att gå ihop?
Lite grann så. Men jag är öppen för nya ideer..L lbgu skrev:
Här snubblade jag över ännu ett Rysstroll😁
Den här ekonomen, historikern och författaren tror att Trump blev så imponerad av Rysslands goda ekonomi trots/tack vare sanktionerna att han vill på egen hand sanktionerna USA för att uppnå samma goda resultat.
Han förklarar även orsaken till vad han tror är orsaken till att Rysslands finanser är så goda, trots hög ränta.
Samt lite annat smått och gott.
Håll till godo.
Den här ekonomen, historikern och författaren tror att Trump blev så imponerad av Rysslands goda ekonomi trots/tack vare sanktionerna att han vill på egen hand sanktionerna USA för att uppnå samma goda resultat.
Han förklarar även orsaken till vad han tror är orsaken till att Rysslands finanser är så goda, trots hög ränta.
Håll till godo.
Nu har ju Trump lyckats sanktionera USA helt frivilligt, så de lär väl få en extrem tillväxt alldeles strax...Intet skrev:
Här snubblade jag över ännu ett Rysstroll😁
Håll till godo.
[media]
Ska man diskvalificera alla som gjort något olämpligt så blir det bara folk utan rörelseförmåga som kan komma i fråga.L lbgu skrev:
Jag håller med om att det definitivt är negativt. Men att diskvalificera alla som gjort misstag är inte heller vettigt.
Vad är detta, prussiluskornas sexualmoralkonferens?
Det var inget misstag att Thyberg använde Grindr för sju (?) år sedan, det är helt normalt agerande och inte klandervärt. Och ja, någon kukbild till ett ragg är också helt normalt bögar emellan. Ej heller klandervärt eller negativt.
Det var inget misstag att Thyberg använde Grindr för sju (?) år sedan, det är helt normalt agerande och inte klandervärt. Och ja, någon kukbild till ett ragg är också helt normalt bögar emellan. Ej heller klandervärt eller negativt.
I många fall handlar det om att man är öppen med sina ”misstag” eller övertramp.D Daniel 109 skrev:
Kan tänka mig att vid liknande anställningar så är det extremt viktigt att allt redogörs som kan anses som minsta säkerhetsrisk.
Vill man bli en enkel snut så ska man också vara öppen med allt och kan få avslag om det visar sig att man inte varit helt ärlig eller öppen.
Precis. Man måste inte inta extrempositionerna att det inte alls är klandervärt eller att det är diskvalificerande.
Det viktiga är att man hanterar det på ett bra sätt.
Det viktiga är att man hanterar det på ett bra sätt.
Det är ju tydligt att regeringen med Uffe i spetsen är numera nervösa och har svårt att navigera sig fram. Mycket dumheter på kort tid.D Daniel 109 skrev:
Äh, det handlar bara om att Kristersson tidigare klantade sig och anställde sin gamla slarvige barndomspolare som nationell säkerhetsrådsgivare och nu blev han rädd att nästa rekrytering skulle bli lika medialt jobbig. Han ville inte ha "udda" säkerhetsrådgivare som har raggat på Grindr för sju år sedan helt enkelt. Kärnväljarna har en touch av lätt homofobi och gillar inte att fundera på bögars sexualliv i konkreta termer.S Sweetme skrev:I många fall handlar det om att man är öppen med sina ”misstag” eller övertramp.
Kan tänka mig att vid liknande anställningar så är det extremt viktigt att allt redogörs som kan anses som minsta säkerhetsrisk.
Vill man bli en enkel snut så ska man också vara öppen med allt och kan få avslag om det visar sig att man inte varit helt ärlig eller öppen.
Det finns ingen säkerhetsrisk här, bara Kristerssons ångest över att behöva diskutera personfrågor istället för att kunna fokusera på sin återvalskampanj. Han är trängd politiskt helt enkelt.
För heterosexuella kan nog bögcommunityn te sig främmande…Claes Sörmland skrev:
Misstagen som begåtts är att Thyberg inte berättade innan och att Uffe inte hann tänka innan avskedandet bestämdes.