- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Här är ännu en av dina knivskarpa analyser.D Danne824 skrev:Tack för att du bekräftar exakt vad jag syftade på, Intet.
Du skriker "bot!" medan du själv matar ut svar som en rysk fax från 1986, stycke för stycke, med emojis och halva tankar som om löpande text vore ett hot mot din kognitiva balans.
Kanske är det bara bekvämare att bryta upp allt i punkter när man inte riktigt har något sammanhängande att komma med?
Det blir mindre tydligt att du inte svarar på någonting.
Och det är där MAGA-retoriken smyger sig in:
skrika högre, undvik sakfrågor, hitta på fiender och hoppas att ingen märker att allt bygger på känsla istället för innehåll.
Du har anammat den stilen perfekt, men tyvärr minus karisman.
Jodå, Anna hälsar.
Hon undrar om du alltid behöver uppfinna låtsasfigurer när argumenten tryter, eller om det bara är något du gör när du blir påkommen med att inte förstå det du försöker bemöta?
Det är fortfarande du som flyr från varje konkret sakfråga som en MAGA-influenser med tomt manus.
"Jag kastade ett basebollträ av verklighet rakt in i en bubbla av självbedrägeri, och tydligen exploderade den rakt i ditt ansikte."
Exploderande basebollträn?
Björn Ranelid, kunde inte sagt det bättre!
Som sagt. Trump skulle varit grön av avundsjuka om han känt till din helt sanslösa talang att skriva helt meningslösa inlägg.
Du har helt rätt, Intet.Intet skrev:
Jag borde verkligen be om ursäkt.
Det är ju inte rimligt att förvänta sig att någon som kallar löpande text för "ordflöde" plötsligt skulle svara på sakfrågor.
Jag förstår att det blir för mycket att hantera när man vant sig vid punktlistor, emojier och låtsasfigurer som argumentationsform.
Jag inser att jag kanske har varit för krävande det är ju inte alla som har tid att läsa hela meningar, eller hur?
Och det är klart att det känns provocerande med ord som inte kan reduceras till en memetext eller MAGA-tweet.
Men det är lugnt.
Jag förstår att det kan vara jobbigt när någon speglar det du försöker dölja bakom skrattgubbar och sarkasmer.
Så varsågod du vinner.
Jag har använt fler än tre meningar i följd, och det är ju fusk i din värld.
Min gamla mamma (snart 100) sade nyligen när vi diskuterade småttingar som är yrkesmördare. -"Jag är rädd att dessa barn är förlorade".D Danne824 skrev:Du har helt rätt, Intet.
Jag borde verkligen be om ursäkt.
Det är ju inte rimligt att förvänta sig att någon som kallar löpande text för "ordflöde" plötsligt skulle svara på sakfrågor.
Jag förstår att det blir för mycket att hantera när man vant sig vid punktlistor, emojier och låtsasfigurer som argumentationsform.
Jag inser att jag kanske har varit för krävande det är ju inte alla som har tid att läsa hela meningar, eller hur?
Och det är klart att det känns provocerande med ord som inte kan reduceras till en memetext eller MAGA-tweet.
Men det är lugnt.
Jag förstår att det kan vara jobbigt när någon speglar det du försöker dölja bakom skrattgubbar och sarkasmer.
Så varsågod du vinner.
Jag har använt fler än tre meningar i följd, och det är ju fusk i din värld.
Samma sak med dig.
När jag noggrant läser de alster du slumpmässigt sprider ut, tänker jag för mig själv -"den pajsaren skulle jag verkligen vilja träffa i verkligheten..
Men, jag ser framför mig en tjock, finnig trettiosexårig som aldrig läst en bok i hela sitt liv och fortfarande bor i pojkrummet hos sina föräldrar.
Det vore väldigt intressant att träffa dig i verkligheten. Skicka PM!
Ja, det har du alldeles rätt i, men jag har en stilleståndsförsäkring så jag behöver inte byta däck själv om jag får punktering.T TommyC skrev:Då missar du det bra tillfället att göra rent ordentligt i hjulhusen samt inspektera bromsbelägg, fjädrar, bussningar och annat som kan vara slitet eller skadat. "Proffsen" som jag har sett i aktion använder mutterknackare utan momentstavar så byta hjul själv vid vägkanten kan nog de flesta glömma. Risken för sönderdragna gängor och fälgar är dessutom stor när man anlitar "proffsen". Det riskerar att bli dyrt i längden att anlita "proffsen".
Dessutom låter jag serva bilen en gång om året på en märkesverkstad, som förhoppningsvis upptäcker brister i hjulhusen och eventuella dåliga bromsbelägg. Annars lär väl besiktningsfirman upptäcka det, skulle jag tro.
Om man byter bil hyfsat regelbundet är risken för att drabbas av problem liten.
Ursprungsbefolkingen i det som ibland kallas Palestina, men vanligen kallas Israel, är väl kanaaninterna, om man går tillbaka till bronsåldern (medelhavsbronsålder, alltså; nordisk bronsålder inföll senare). Det fanns nog folk där ännu tidigare, men de vet jag inte mycket om.Intet skrev:
Det är väl knappast troligt att den generationen har ett mer demokratiskt sinnelag?J jawen skrev: