6 164 läst ·
183 svar
6k läst
183 svar
Trollfabrikerna TV4 (& Public service)
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Fast här är vindarna på väg att vända.Ossian K Olsson skrev:
Fast på tal om det där med byggbaracker (eller dels matsalen på en industri eller ett lager). Eftersom jag har upplevt alla dessa på egen hand så brukar jag jämföra de med internet.
Ofta är var det en gubbe, ofta frånskild och bitter, som sitter och tar ton i dessa. Som att han ”talar för hela rummet” och är en ”sanningssägare” när han dag efter dag efter dag gnäller på all möjlig skit bara för att hans liv är piss.
Han berättade hur dåligt allt var för de anställda, trotts att företagen ofta fick ganska höga betyg i de anonyma enkäterna (förutom från en då).
För resten (oavsett utbildningsnivå) är väldigt reko och fantastiska människor.
Även fackförbundet byggnads erkänner...
S är inte längre ett naturligt val för att vara fackligt ansluten konstigt nog.
https://www.byggnadsarbetaren.se/valu-sa-rostar-byggnads-medlemmar/
Redigerat:
Det finns många exempel. Men denna är den absolut bästa!Solhemsgatan skrev:
Hur denna kvinnan kan vara "random" är ett under.
Det är "hemskt", en bra sammanfattning.
Nick har sammanfattat det hela bra och sakligt:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skäggbarnen var ju en klassiker. Tandhygienisten i Visby osv. Det gäller att ljuga så flagrant och fräckt att alla tystnar. Själv är jag en omnipotent raketforskare med fyra nobelpris och så hög IQ att inget kan mäta den. Varje dag får jag runt 150 brev från giftaslystna kvinnor. Kan ju vara bra för alla att få veta det.Intet skrev:
Du har enbart kommenterat faktumet att det var en kvinna. Inte vad hon faktiskt sa. I musik och sex vill man inte komma för tidigt. Du rackar alltså ner på kvinnan för att du kommer för tidigt😉returen skrev:
läser och tror på bara det du själv villM Mrs November skrev:
förra kommentaren var om hans sektliknande följare.
De religiösa undertonerna kommer fram direkt i ditt resonemang
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
Jahapp, har ni kollat på Rapport nu?
Nja, ingen forumist kollade nog idogt på Rapport 19,30 idag just i den agendan. Trots ditt fina inlägg att mobilisera.Dan_Johansson skrev:
Men det finns andra som noterar när det går "fel" konstigt nog.
Och med "fel" verkar det som att det bara är slagsida åt ett håll.
Men vad vet jag. 😞
https://iallmanhetenstjanst.blogspot.com/2020/12/mannen-pa-gatan-i-svtsr_23.html