Hej! Har en kåk som är byggd 2006 med en sk enstagstätade/oventilerad putsad fasad. En väldigt tunn och fin puts. Som ni ser på bilderna har jag fått en del påväxt på putsen.
Hur rengör jag fasaden på bästa sätt? Högtryckstvätt är såklart uteslutet, nästan så rotborste/piassavakvast känns lite tufft för den tunna putsen..
Hur rengör jag fasaden på bästa sätt? Högtryckstvätt är såklart uteslutet, nästan så rotborste/piassavakvast känns lite tufft för den tunna putsen..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras: "rotborste"
Handskurborste
För att skura golv
99 kr inkl moms
Läs mer
Våra grönalger slutar synas när det blir varmare ute. På vintern ser huset eländigt ut. Kanske värst nu men om en månad eller två syns inte algerna.
Nu är vårt hus vitt möjligen blir det inte så på ett gult hus. Men jag råder dig att vänta och se.
Det är helt omöjligt att hålla grönalger borta.
Nu är vårt hus vitt möjligen blir det inte så på ett gult hus. Men jag råder dig att vänta och se.
Det är helt omöjligt att hålla grönalger borta.
Klicka här för att svara