Varför lägger man vägen så mycket högre?
Eller varför tar kommunerna bara hänsyn till ytan när de prissätter en tomt? Det finns ju uppenbarligen en dimension till. Kan det verkligen vara så att nybyggare ska ha tagit med en 150% dyrare tomt i sina beräkningar?
Jag sitter kanske med samma problem själv...