Tråkigt när det blir så här:

http://www.kristianstadsbladet.se/a...=KRISTIANSTAD&Lopenr=103130452&Ref=AR

Varför lägger man vägen så mycket högre?
Eller varför tar kommunerna bara hänsyn till ytan när de prissätter en tomt? Det finns ju uppenbarligen en dimension till. Kan det verkligen vara så att nybyggare ska ha tagit med en 150% dyrare tomt i sina beräkningar?
Jag sitter kanske med samma problem själv... :(
 
Som köpare har man ju undersökningsplikt på det man köper. Åtminstone om man köper hus. Det borde ju även gälla vid köp av tomter.....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.