Hej!
Vi är på gång att renovera vårt badrum i källaren. Huset är från runt -45 och båda ytterväggarna i badrummet är putsade på 10cm träullskiva. Vi vill kunna montera hyllor och handfat på dessa väggar, vilket verkar rätt svårt. Förlorar vi mycket isolerande egenskaper om vi tar bort detta? Utöver skivorna är det oisolerat.
Tack på förhand!