Försökt komma underfund med en fläktstyrning fast tillslut gav tiduret upp helt.
Finns det nya av denna modell, eller är man tvungen att sätta en digital?
Och jag upplever att denna ger fläkten 3 olika lägen.
0 = lite snabbare
1 = lite långsammare.
Vid markerad tid = näst intill avstängd.
Betyder detta att det nya tidsuret måste vara av någon speciell sort som kan ge samma funktioner eller är denna egentligen bara en av/på och så är det reläer och annat intill klockan som sköter den biten med olika varvtal?
Finns det nya av denna modell, eller är man tvungen att sätta en digital?
Och jag upplever att denna ger fläkten 3 olika lägen.
0 = lite snabbare
1 = lite långsammare.
Vid markerad tid = näst intill avstängd.
Betyder detta att det nya tidsuret måste vara av någon speciell sort som kan ge samma funktioner eller är denna egentligen bara en av/på och så är det reläer och annat intill klockan som sköter den biten med olika varvtal?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det kopplingsuret har bara en växlande kontakt så fläkten borde byta mellan två hastigheter.
Kan va så att det är glapp i uret och det inte blir helt rätt när du kör via uret.
Finn fortfarande "analoga" kopplingsur men dem flesta kör med digitala veckour (har även automatisk sommar/vintertid).
Om jag inte minns fel är Grässlins gamla analoga ur rätt dyra.
Kan va så att det är glapp i uret och det inte blir helt rätt när du kör via uret.
Finn fortfarande "analoga" kopplingsur men dem flesta kör med digitala veckour (har även automatisk sommar/vintertid).
Om jag inte minns fel är Grässlins gamla analoga ur rätt dyra.
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Grässlin tex E-1330102 eller E-1330125
Själv har jag några Legrand som har automatisk sommar/vintertid
Tex...E-1336403 och E-1336405
Själv har jag några Legrand som har automatisk sommar/vintertid
Tex...E-1336403 och E-1336405
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden