Speciellt när det är från en oseriös firma.

Intressanta var att jag tröttnat på annonsen väger tyngre än att den är olämplig :thinking:

Edit: den kom tillbaka :cry::poop:
Nu har jag klickat bort den 20 gånger, alternativet som kommer upp är autodoc, som inte är så mycket bättre de heller...
 
Redigerat:
Statusuppdatering, efter att ha varit borta en halv dag så är nu den enda annonsen jag får upp i slutet på en tråd "viköperdinbil". Klickat bort den 100gånger utan att Google fattat :cry::mad::poop:
 
Har rensat där en gång, men nu tog jag bort allt som har med bilar att göra
 
Du kanske kan testa inaktivera och aktivera personliga annonspreferenser. Eventuellt behöver du starta om webbläsaren helt. Vet ej hur lång tid det tar innan du märker någon ändring.
 
Får prova det, för nu fick jag upp annonsen trots allt :lying:

Kör för övrigt androidappen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.