Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 inlägg
Speciellt när det är från en oseriös firma.
Intressanta var att jag tröttnat på annonsen väger tyngre än att den är olämplig
Edit: den kom tillbaka

Nu har jag klickat bort den 20 gånger, alternativet som kommer upp är autodoc, som inte är så mycket bättre de heller...
Intressanta var att jag tröttnat på annonsen väger tyngre än att den är olämplig
Edit: den kom tillbaka
Nu har jag klickat bort den 20 gånger, alternativet som kommer upp är autodoc, som inte är så mycket bättre de heller...
Redigerat:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 inlägg
Statusuppdatering, efter att ha varit borta en halv dag så är nu den enda annonsen jag får upp i slutet på en tråd "viköperdinbil". Klickat bort den 100gånger utan att Google fattat 


Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Prova ändra dina annonsintällningar på https://adssettings.google.com/authenticated
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 inlägg
Har rensat där en gång, men nu tog jag bort allt som har med bilar att göra
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Du kanske kan testa inaktivera och aktivera personliga annonspreferenser. Eventuellt behöver du starta om webbläsaren helt. Vet ej hur lång tid det tar innan du märker någon ändring.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 inlägg
Får prova det, för nu fick jag upp annonsen trots allt 
Kör för övrigt androidappen.
Kör för övrigt androidappen.
Klicka här för att svara
