Jag har flertalet plattor med bom ljud i hallen där även fogen helt lossnat.
Funderar på injektionslim Injecta Fix Flexible men frågan är om det kommer sprida sig på ett korrekt sätt om man bara drar ner det i skarvarna eller jag jag först ska foga om och sen borra hål i fogarna såsom instruktionen lyder.
Tyvärr är det en stor del av hallen men att istället börja om från början och få bort alla plattor känns som ett stort och vanskligt jobb med värmeslingor under.
Funderar på injektionslim Injecta Fix Flexible men frågan är om det kommer sprida sig på ett korrekt sätt om man bara drar ner det i skarvarna eller jag jag först ska foga om och sen borra hål i fogarna såsom instruktionen lyder.
Tyvärr är det en stor del av hallen men att istället börja om från början och få bort alla plattor känns som ett stort och vanskligt jobb med värmeslingor under.
Produkter som diskuteras: "värmeslingor"
Termiska avfuktare
En termisk avfuktare använder en värmeslinga för att värma luften och sänka den relativa fuktnivån i luften. Varmare luft kan bära mer fukt än kall luft och det är först över 60% relativ fuktighet det börjar bli risk för
Läs mer
Det har varit smutsigt och låtit det torka för länge vid sättningen. Klassiskt fuskjobb från entreprenören (i detta fall C4 Hus). Men frågan är vad man ska göra, hur river man ens bort plattorna, vissa lär ju sitta som berget.Stefan N skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden