Pora Karolina #1 Medlem · 1 inlägg idag 11:48 Pora Karolina Medlem 1 inlägg idag 11:48 #1 Hej kan någon rätta till mig om jag har fel, så är det kopplat hos mig trappbrytare ,hall tända släcka ett lampa, Lgh från före 70 talet fas vit och blå ska få till L och gula ska gå till pilar uppe, eller hur? Stor tack alla som svarar. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Redigerat: idag 12:02 #trappbrytare
Hej kan någon rätta till mig om jag har fel, så är det kopplat hos mig trappbrytare ,hall tända släcka ett lampa, Lgh från före 70 talet fas vit och blå ska få till L och gula ska gå till pilar uppe, eller hur? Stor tack alla som svarar.
Bo.Siltberg #2 Hobbyelektriker · Värmland, Molkom · 26 839 inlägg idag 12:00 Bo.Siltberg Hobbyelektriker Värmland, Molkom 26 839 inlägg idag 12:00 #2 Ja, det är rätt.