Elgiganten brukar faktiskt vara rätt bra på att hantera kompensationer. Jag bukar ha för vana när jag hämtar paket på posten att öppna det där för då ser jag direkt att det är trasigt. Men det är inte alltid man tänker på det.
Nu är denna karusell äntligen över. Det slutade med att jag får 4000kr i kompensation.
Så jag är nöjd, tycker till slut att Elgiganten tog sitt ansvar och jag kommer att handla där igen.
Intressant historia. Hade dock själv aldrig satt min fot hos Elgiganten igen (efter att ha använt presentkortet) efter det där bemötandet. Att ens komma på tanken att påstå att du orsakat skadan gör mig mörkrädd...