Det var synd att alla institutioner stängdes för det är precis såna här personer som de behövdes för.
Vad jag har hört så lite efter att dessa institutioner stängdes så fick Sverige ett nytt politiskt parti...
Man ska akta sej för att släppa ut vissa individer okontrollerat.