30 731 läst ·
314 svar
31k läst
314 svar
Trähus är värt mindre?
Allvetare
· Östergötland
· 4 362 inlägg
Var frågade jag efter ditt CV?A Aunty skrev:
Meningen med ett forum som detta är att man ska hjälpa varandra och dela kunskap. Du verkar mer intresserad av föra allmänt nedlåtande och raljerande inlägg utan några som helst belägg. Även kallat trollande.
Svara på min fråga istället, jag är ärligt intresserad av hur du kommit fram till dina slutsatser.
jag är den ända som svarat på fördelar med stenhus, svara gärna med fördelar med trähus så bidrar du i tråden iställetS Styrman_jansson skrev:Var frågade jag efter ditt CV?
Meningen med ett forum som detta är att man ska hjälpa varandra och dela kunskap. Du verkar mer intresserad av föra allmänt nedlåtande och raljerande inlägg utan några som helst belägg. Även kallat trollande.
Svara på min fråga istället, jag är ärligt intresserad av hur du kommit fram till dina slutsatser.
Jag skrev inte svalare än stenhus. Men sommaren 2018 var min stug svalare än en kyrka jag jobbade i med säkert 50cm tjocka väggar. För den han inte kylas ner på nätterna. En mer normal sommar kanske det är åt andra hållet.M maria01 skrev:
Allvetare
· Östergötland
· 4 362 inlägg
Trähus är bäst på allt.A Aunty skrev:
Så nu är det klart. Inget såntdär tjafs med visa beräkningar eller på något sätt belägga varför det är så. FÖR JAG HAR OCKSÅ EN HÖGSKOLEUTBILDNING.
jag hade 42 grader utomhus i sommras inomhus hade jag täcke på kvällenBjor skrev: