Bu. Blir skitfult, är dyrt och gör att plankorna ser skitiga ut. Lägg helt nytt trägolv istället.
 
Ingen nåtning, det ser inte bra ut.
 
Om du vill markera springorna så nåtar du. Annars låt bli.
Städningen är enkel, bara att köra över med dammsugaren vid behov.
Våttorkning med lätt fuktad trasa om det blivit kladdigt/fläckigt.
Obehandlat skurgolv går förmodligen också.

Är van vid denna typ av golv och tycker att de är trevliga.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.