L Luthagenman #1 Medlem · 16 inlägg 26 mar 07:24 Luthagenman Medlem 16 inlägg 26 mar 07:24 #1 Slipade en nött yta på trägolv av ek i köket och lade tyvärr på fernissa. Blev ytterst fult med en mörk fläck. Går det att snygga till det? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Slipade en nött yta på trägolv av ek i köket och lade tyvärr på fernissa. Blev ytterst fult med en mörk fläck. Går det att snygga till det? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
H HammerGuuurl #2 Medlem · 73 inlägg 26 mar 09:23 HammerGuuurl Medlem 73 inlägg 26 mar 09:23 #2 Är det bara ytligt som fäcken är så tänker jag "Gör om, gör rätt". Men då har vi ju problemet att vi inte vet hur djupt fernissan har sugits in i träet. Och det vore ju synd att behöva måla hela golvet.
Är det bara ytligt som fäcken är så tänker jag "Gör om, gör rätt". Men då har vi ju problemet att vi inte vet hur djupt fernissan har sugits in i träet. Och det vore ju synd att behöva måla hela golvet.
kashieda #3 Besserwisser · Örebro län · 6 118 inlägg 26 mar 09:24 kashieda Besserwisser Örebro län 6 118 inlägg 26 mar 09:24 #3 Det blev snyggare med det mörka, tycker jag. Slipa och fernissa hela golvet?
H HammerGuuurl #4 Medlem · 73 inlägg 31 mar 09:10 HammerGuuurl Medlem 73 inlägg 31 mar 09:10 #4 kashieda skrev: Det blev snyggare med det mörka, tycker jag. Slipa och fernissa hela golvet? Det är ju ett alternativ som kan fungera bra.
kashieda skrev: Det blev snyggare med det mörka, tycker jag. Slipa och fernissa hela golvet? Det är ju ett alternativ som kan fungera bra.