Hej!
Vi har ett hus från ca 1915 som vi använder som fritidshus, men det har varit en bostad en gång i tiden. Ligger nån sorts matta i alla rum, vi öppnade upp i ett hörn bredvid kakelugnen. Överst är altså nån sorts matta, sen spånskivor, vad kommer sen?
Har det varit ett trägolv eller är det underlagsgolv?
Vad hade ni lagt där istället?
Mvh Frenzy